Pages

Saturday, January 8, 2011

One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race

masa jalan-jalan tengok blog member tadi, tetiba aku tertarik dengan satu entri pasal Maxis Om Nom Nom Race... race ape tue???berfikir dalam hati kejap..pas godek-godek sana sini, baru la aku tahu yang race makan-makan koT tapi ala-ala Amazing Race...mak aih...sodap tue..makan-makan punye race...tercabar giler rasanya diri ini untuk join...
Maxis Om Nom Nom Race ini akan diadakan pada 15 January 2011 bertempat di Modesto's Ground Floor, Capital Square, dari jam 8am - 7pm.. hanya 60 bloggers sahaja yang dapat join yang dipecahkan kepada 4 orang setiap kumpulan...so, boleh apply untuk jadi satu team atau apply atas tiket individual...so, aku apply untuk individual...sape-sape yang nak team sekali ngan aku ke, jom la..hehe..kalau tak nanti, organizer akan susun team..so, aku tak kisah..berkawan biar seribu kan.. eh bukan seribu tapi beribu-ribu..x pun berjuta-juta :)

Why I would love to be a part of this Maxis Om Nom Nom Race????;...ha dengan bangganya aku listkan kenapa aku berminat sangat nak be a part of the race :

1. sebab aku adalah pengguna setiap MAXIS...hoho..dari tahun 2004 sampai sekarang, number phone aku tak pernah bertukar...begitu setianya aku dengan MAXIS :) ;

2. seterusnya, sudah tentulah sebab Race ini berbentuk MAKAN-MAKAN...hoho...meh try check berapa banyakkan event makan-makan yang aku telah tulis dalam blog ini... parti KFC, cerita kenduri la, jamuan makan kem Extravaganza, Senibong yang cool, Hutan Bandar & KACANG POOL, trilogy SmartCamper's Day out :part 2 & finale part serta bnyk lagi..ha..kuat makan kan aku :) ;

3. sambil-sambil bersemangat kesukanan, dapat makan-makan same dengan kawan-kawan... lumba lagi tue...kan menarek...pas tue tak tahu pulak kene makan apa..mana tahu ada pizza yang pelik-pelik ke, ayam golek ke, ulam-ulam ke.kan menarek untuk di cuba itu. ;

4. yang best nya, dah la dapat guna iPhone 4 siap dengan finder301 tue [gigih terus cari apa benda alah tue :)] ;

5. sudah tentulah dia punya hadiah yang meletup letup tue...pergh...tue pun kalau menang la..tapi kalau tak menang pun, dapat goodies bags pun dah okey...makan-makan lagi...ha...sape yang tak nak??? :p ;

6. last but nat least, dapat T-Shirt juga...hoho...aku kan suka t-shirt event...kalau terpilih, nak t-shirt size L yer en organizer :)

disebabkan race ini disponsor oleh MAXIS, dengan berbesar hati MAXIS membekalkan setiap pasukan dengan iPHONE 4, finder301 application dan siap dengan MAXIS Broadband lagi..pergh salute dengan MAXIS...sambil-sambil tue moh check pasal MAXIS dengan finder301 nie ;

so, apa tunggu lagi...sesiapa yang berminat nak join, silalah rujuk ke sini untuk mendapatkan gambaran yang lebih lanjut...due date 12 January nie...jangan lupa...sanggup aku korbankan 2 event di Johor nie ; majlis kawen kawan kat Pagoh dengan Kem Professinalisme Smart Camp.


5 comments:

@imey said...

good luck bro.

nak join~

ASSOYFINGER67 said...

salam...moga berjaya mus...aku takleh join fasal aku nie semput huhu..nnt tercekik ICU pulak..haha

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ aimey :..thanx to u bro

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ bro assoy :...hoho..event makan2 nie bro...lalalala

cik ungu said...

same la kite. tak pernah tukar nombo selain maxis. gila setia. sep2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...