Pages

Monday, June 11, 2012

Kenduri Sana Sini


Maka berakhirnya sudah cuti sekolah pertengahan tahun 2012. Macam biasa, jika sekolah bercuti 2 event besar akan dijalankan. Yes.. sudah tentulah 1) Majlis Berkhatan dan 2) Majlis Perkahwinan. Jika setahun yang lalu, 2-2 majlis ini telah berlangsung dengan meriahnya dalam family aku. Check it out here !!!!

Kek Kahwin Mior [sorang lagi best frend kot !!!]
 Untuk tahun ini, tiada lagi majlis yang besar. Namun, 2,3 minggu lepas aku pernah post kat FB aku tentang event yang di invite melalui FB. Wow, sangat banyak untuk dipenuhi semasa cuti sekolah ini :)
Banyak nye invitation kot!!!
Namun, macam biasalah. Tuntutan masa yang agak ketat menyukarkan aku untuk hadiri majlis-majlis kahwin ini. Sedih kot tak dapat attend melainkan 1 majlis jer. Dah tentulah majlis Perkahwinan antara sahabat baik aku dalam Smart Camp, Fahmie Kardy.

Nie lah Fahmie Kardy
Korang tengoklah sendiri picture yang aku buat Print Screen ini. Kalau ikutkan, semua itu adalah kawan-kawan dari sekolah sampai sekarang. Wah... sampai tak tahu nak plan nak pergi mana. Macam aku cakap tadi, setakat ini, hanya sempat pergi 1 majlis ajer.

Maafin gue ya kawan-kawan :(

So, mulai hari ini Mus @ Azzam akan kembali aktif menulis...huhu..terapi stress melalui penulisan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...