Pages

Thursday, June 16, 2011

< Majlis Pernikahan >

lepas malam berinai hari tue, maka hari Jumaat 03 Jun 2011, majlis pernikahan dijalankan di Masjid Lambor Kiri, Bota. Majlis dijalankan selepas solat Asar dan menambahkan kemeriahan pada hari itu, terdapat 2 pasangan lagi selain pasangan kakak aku yang menikah pada hari itu ; 1 pasangan adalah rakan sekelas aku mase sekolah rendah & 1 pasangan lagi ayah kepada kawan aku mase sekolah rendah juger :)

Dah..aku malas nak cerite panjang-panjang...check it out...
sebelum bertolak ke masjid, sempat la 2 3 keping bergambar..ini gambar bersama dengan mak sedare aku before bergerak ke masjid...
hoho...walaupun askar, muke tetap cuak sewaktu nak berjumpe tok kadi....
tok kadi sedang menerangkan ape ntah ler kat pengantin tue....yg baju biru tue la bawak kepada kawan aku yang nikah pada hari same
nie dah selesai...tengah nak sain surat lafaz taqliq kalau tak silap..
macam bese ler...upacara membatalkan air sembahyang...sambil menyarungkan cincin..
ha..tue la hantaran cincin nyer...
sebelum bergerak balik rumah, photog official soh bergambar jap kat kawasan parking kereta...erm aku pun menumpang ler snap 2 3 keping..
dah...jom balik rumah...minum petang.....

~~seterusnya bakal bersambung sekitar malam rebana & naik buaian pulak~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...