Pages

Monday, November 1, 2010

November 2010

tup tap tup tap..hari dah masuk bulan baru...1 November 2010...maknnya dah 10 bulan sudah berlala..kalau orang pregnant bulan 1 dah beranak dah kan...okey la...so maksudnya semakin busy lah life aku...tapi aku suka busy...sebab ape???nanti kalau x busy, aku bosan...hehe...let's check it out event utk aku bulan November nie...

1/11 - baru jer settle urusan untuk lawatan adik-adik aku dr Medoi ke UTM Rabu ini..


3/11 - Lawatan SK LKTP Medoi ke UTM....ini adik-adik aku masa Kem Motivasi di sekolah mereka bulan March lepas...


@ Minggu exam UTM


@ 12/11 - Kemungkinan Educational Trip ke UTM oleh pelajar dari Gelang Patah dibawah tajaan Pelabuhan Tanjung Pelepas kelolaan Smart Camp...pergh...yg nie bnyk nk kene settlekan..


@ Hari Raya Haji - erm...nak balik kampung ke tak???


@ 27 - 28 /11 - rewang kat kampung...3 orang anak buah aku nak bersunat...
sape nak follow aku blk kg??merase rewang di kampung??hehehe...best :)
Ha..tue la serba sedikit yang dah masuk planner..tue belum lagi ad-hock planning...kang ade yang gi Pontian la g makan Steamboat la g maen bowling la...yang best nye miting dan miting...
pergh...busy kan..ngan tambah-tambah minggu exam...adoyai...tapi i looooikee!!!!

anda pulak mcm mana????

8 comments:

Botak said...

semua org tengah serabut dengan exam skrg ni...
haishhhh...

ayen =D said...

mcm best je reuang sempena bdak2 bersunat.. tgh kat tv je slalu.. uhuhuhu...

eh, smpi ati aku dibiarkan tak tau psl perkembangan korang dgn ptp tu kan...

siMpLY nana said...

best of luck ya....

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ Botak : taw xpe...musim exam kan...

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ Ayen : jom..g rewang kat umah aku...hehe..

BTW, pasal ptp tue nelum closed deal lagi...so nak hupdates pun susah

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ simply nana : wish u all the best gak

Qhamel said...

sedar2 dah nak new year kan.. ^^

Anonymous said...

soriii sy tggu shoutmix lmbt klua...
tumpg rply kt cni...
tnet sy ad pblem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...