Pages

Thursday, September 30, 2010

Mersing, here I come

salam semua.ketika ini aku sedang mengemas beg sambil siapkan barang-barang modul...al maklum la esok(Jumaat) sampai Ahad nie aku akan bermalam di Pantai Pasir Lanun, Mersing untuk menjayakan Kem Pemantapan Smart Camp. last week, aku dah g tengok tempat itu yang amat cantik sekali. sesiapa yang terlepas nak baca dan ushar-ushar gambar, sila ke post ini.
inilah bakal tempat utk kami bercamping selama 3 hari
tue dia..tuan pengarah kelab sebagai 'duta' Pantai Pasir Lanun
*dah cam lanun dah die*

so, bermakna 3 hari la BW aku akan tergendala...erm kene bawak berukband la...kot-kot kat sana boleh berBW...so, utk introduction jer la, Kem Pemantapan ini adalah bertujuan membentuk kerjasama dan semangat berpasukan dalam diri ahli kelab disamping mengenalkan prosedur atau cara bagaimana utk mengendalikan sesuatu aktiviti...itulah objektif utamanya...
ini die...simbol keluarga Smart Camp kami
so, aktiviti yang aku n da geng rancang memang mencabar and totally new activities utk mereka...walaupun peserta dapat agak tapi kemungkinan besar mereka akan terkezut dan teremosi plak nnt kot..hehe..tetiba syok sendiri...memang kami rancangkan aktiviti ini dngn penuh teliti utk memnuhi setiap objektif....tapi kalau tak dapat penuhi semua, separuh pun dah cukup...
saujana mata memandang...begitu Agungnya kuasa Dia
orang kuat program disebalik bayang
memang perasaan aku dah tak sabar nak g nie...sambil beraktiviti sambil menikmati keindahan alam ciptaanNya...dapat la serba sedikit menginsafi diri bila melihat keindahan alam dan kekuasaanNya...dalam kita mengejar dunia, akhirat juga jangan dilupakan...betul tak!!!so, untuk kali ini, setakat ini dulu sahaja....balik camping nanti akan aku kongsikan pengalaman disana...daa... ^_*

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...