Pages

Monday, September 27, 2010

Keindahan pantai Mersing

alamak...dah bnyk labah-labah kat sini..maklum la..cam bese..lama x berhupdates...seriusly, memang teramat-amat busy...skarang nie Pesta Kovo tngh berlangsung kat sini...lagi la kebusyan melanda...dngn miting setiap mlm cam aku citer dlm entri lepas...nie nk share sikit citer mase weekend lepas...mase tue aku ngan mmbr aku, aiman, buroq ngan fahmie telah pergi ke Mersing utk tngok tempat camping Kem Pemantapan...pergh...lame x g pMersing and menikmati pemandangan pantai nye yg sngt cantek...
tertiba aku ter snap gambar bunga ini kat pejabat pengurusan kem tu

memang plan abes la utk 3 hari dok situ nnt...tempat yg kiteorng akan camping nnt ialah Kem Pantai Pasir Lanut Coconut...kalau ikutkan utk camping kat pantai di Johor nie ade 2 tempat iaitu kawasan Mersing atau kawasan Desaru...tapi aku prefer ke Mersing walaupun jauh sebab pantai Mersing sngt cantik dan landai...
suka sngt tngok pemandangan kat sini...dngn angin sepoi-sepoi

see..cantek kan...memang utk orng Johor, tempat yg sesuai utk percutian sekeluarga ataupun berkumpulan...so, apa lagi..jom cuti-cuti Malaysia ke Mersing....layan lg gambar ni sikit...
fahmie, aiman & buroq...di candid oleh aku :)

sekali sekala aku bergambar di pantai

salah satu kawasan Pantai Pasir Lanun nie...

selain utk beraktiviti, kesempatan bercamping ini juga adalah utk menikmati keindahan alam ciptaanNya dngnutk mereleasekan tekanan dok kampus....

10 comments:

saya_arief said...

cantik..
belum penah sampai ag sini..
;p

puterapescado said...

@saya_arief : jom la dtng :)

amira said...

teringin nak g.. bilalah agaknya..

puterapescado said...

@amira : jom la join ktorng..weekend nie jer..hehe

MGMSabri said...

salam, saya prnh gi sana dulu.
tpi rasanya x lah cantik sgt.
skrg dh cantik?
wow, ni teringin nk g sana semula.

puterapescado said...

@MGMSabri :....erm biler kali terakhir pergi??erm tapi rase2 nye memang dr dulu smpai skarang memang cantik :)

gnesop.com said...

nice shoot.. :)

puterapescado said...

@gnesop.com : thanx...gune digital biase jer...nikon coolpix L16

ayen =D said...

stju--
cantik dari dulu smpi sekarang--

Melly said...

Cantiknya pantai ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...