Pages

Thursday, May 12, 2011

:-: Buffered Earning Kembali Balik :-:

syukur...Alhamdullillah...akhirnya setelah sekian lama menanti kedatangan B.E, akhirnya ia muncuk jua...seriusly lama kot en Nuffnang tak kasi...tapi tengah malam tadi tersa kenapa la si Po menari-nari sambil berkungfu kat header tue....dalam hati dah terdetik mungkin BE kot...
yers...lepas jer sign in ke akaun Nuffnang yang lama kot aku tak sign ini lepas cash out last month, tup tup...ta daa...
hati aku ape lagi berbunga-bungalah menerima kehadiran si Po & the geng menari an berkungfu di atas sana...ish lagi best kalau United International Pictures Malaysia kasi tiket free untuk aku tengok Kungfu Panda 2 nie kan best...tapi aku akan tetap g panggung utk tengok nanti.. :)

~~en Nuffnang ; nak lagi B.E boleh :)) ~~

5 comments:

admin said...

aku tak dpt BE kungfu panda nie..
tp rasanya xpe kot..
pasal klu tengok masa tayang,26hb..
ngam2 lg 2 minggu..
meti tak bertahan lama..
tp tahniah la..
geram la pula..
kena antar support tiket kat nuffnang nie.

ChocoStrawberi said...

besnye dpt BE..nk gk B-)

Unknown said...

boleh jar tak mcm mane nak dapat BE nie ???

Hana said...

tolong ajar?? huhu

Nasz said...

dapat BE dah...Alhamdulillah...rezeki jangan ditolak..huhu..

KEMPEN JOM BERTUKAR LINK ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...