Pages

Friday, December 31, 2010

Holiday ke Port Dickson

salam semua...hampir seminggu aku tak beronline...Jumaat lepas, aku ngan family aku pergi bercuti...tue la alasan yang boleh aku kasi kpd korang semua...bercuti kemana???ha..dari Perak nie aku pergi bercuti ke Kuala Lumpur-Port Dickson-Kuala Lumpur balik before pulang ke Perak..ha..memang penat..terutamanya masa kat Port Dickson tue...3 hari 2 malam aku berkampung di Port Dickson..oh lupa..di PD tue, aku stay di PNB Ilham Resort, Teluk Kemang.. resort yang banyak kali aku dah g...
apa yang menariknya Ilham Resort nie erk?erm xde ape pun yang menariknya cuma rate resort nie jer yang murah sebab abang aku staff PNB..so 2 malam kat situ baru RM180..kalau harga biasa satu malam jer dah RM500++...tu jer kelebihannya...setiap tahun, destinasi nie jer la yang menjadi pilihan..erm..bosan kan~~so, malas nak cerita panjang-panjang, sini aku nak share sikit-sikit la gambar masa kat Ilham Resort tue..
nie masa aku ngan anak buah aku nak naik tengok rumah api Rachado..tinggi tu
~Esya~
nak gak snap berlatar belakangkan Selat Melaka
macam berada di Tembok Besar China kan~
pantai PD yang tak berapa nak bersih...hehe

so, sekarang dah boleh la nak berBW dngn kerapnya...mood holiday dah makin mengurang..so kesempatan nie aku nak ucap tahniah kepada Team Harimau kita yamg telah memenangi Piala AFF 2010 buat kali pertama kan..memang mantap game hari tue...tak lupa juga aku nak wish happy new year kepada semua :)

~Selamat Menyambut Tahun Baru 2011~

15 comments:

MuNie said...

selalu gk g PD tapi bg kami ok je. best. landai. agk bersih. nk bandingkan tlk batik, adeh2. btw, pntai ape yg paling bersih ek kt malaysia nie? hehe..

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ MuNie : erk...rase nye teluk batik lagi okey dr pD...pd bnyk bahan buangan industri...tlk batik sekitarnye xde industri berat cam PD..pantai paling bersih??sudah tentulah pantai yg mengadap laut china selatan :)

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

kalo gmb tembok besar cina tu mcm betul je,, hahaha

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ siti faridah harun (nama penuh tu) : ...kan...kalau x ckp mesti orng ingt kat china..hehe

Botak said...

bosan dah dengan pd.,
tempat lain yg best² takde ke..??
hehehehehe... :D

ENTRI TERKINI:
2011, DUNIA SAMBUT TAHUN BARU!
PIALA SUZUKI AFF 2010 (INDONESIA VS MALAYSIA)

atieaizam said...

dah lama tak gi pd.. bestnye mandi ..

Anonymous said...

sedapnya bercuti hehe..

jemput sini yer
blog Serbaguna
blog Matdin

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ Botak :..hoho..bosan...setiap tahun mesti g sane..ntah la..bnyk kot tmpat yg best tapi kat situ dpt rate murah..

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ atie aizam :...erm lame erk??jemput la g...hehe..tapi lau ade tmpt yg laen, bek g tmpt tue jer.. :p

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ sukahaha :...erm boley la kot..bercuti ala carte' jer..hoho

Unknown said...

da lame plak rase xg PD..balik cuti nnt nak g PD la

Unknown said...

eh bukan dulu PD heboh ngan buaya ker?
huhuhuhuh..
anyway, cm best jerk holiday tu.. :)

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ bukan photographer :....hoho boley r snap gambo sunset kan

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ Cikgu Fikri:...erm..tue la..tapi xtaw la buaye tue area pantai mane...

Unknown said...

jom selamat kan pantai kita.hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...