Pages

Sunday, May 9, 2010

Yes..Menang

Letih dan seronok sangat. 2 perkataan yang mampu aku luahkan sepanjang 3 hari lepas (Jumaat, Sabtu & Ahad) kerana sekali lagi dapat berkhidmat dan berkongsi ilmu dengan masyarakat luar. Aku telah menjadi fasilitator untuk program Kem Kepimpinan Pemimpin Pelajar SMK Semenchu, Kota Tinggi yang diadakan di UTM. Tapi en3 ini bukan masa utk aku menceritakan pasal kem itu tetapi nak kongsi satu berita sebaik sahaja aku nak menziarahi kawan-kawan maya.
inilah dia benda yg nak aku kongsikan

Yes...aku menang kontes Teka & Menang yang telah dianjurkan oleh Kak Nafira sempena ketibaan check dari en nuff. Kontes yg dibuat amat simple dan mesra pembaca. Aku pun try la meneka dan hasilnya aku berjaya menjadi peneka yang hampir tepat.

Untuk kak Nafira, lepas ni boleh la buat lagi kontes macam nie :) Semoga lepas nie rezeki tue semakin bertambah-tambah.

p/s : tak sabar nak tunggu hadiah misteri dr kak Nafira itu


p/s:menyusul selepas ini, cerita pasal kem kepimpinan itu :)

10 comments:

encik tikus said...

Tahniah yeee :)

Jemput ke blog saye :D

|| NaFiRaa || said...

aminnnnn.. tungguuuuu~

Ery Farieha said...

tahniah2 =)

sophie said...

wah..dpt hadiah misteri nnt! bestnya..congrats!

+akufobia+ said...

rezeki tu kalau nak datang,datang gak.tak payah nak pakai bomoh ke apa.janji usaha.kankankan.

puterapescado said...

@encik tikus

sama-sama...
dah pergi melawat..rajin2 melawt saya juga :)

puterapescado said...

@|| NaFiRaa ||

hehe...tak sabar menunggu apakah hadiah misteri itu :)

puterapescado said...

@sophie

hehe..nnt mus wat plak contest cam nie okey :)

puterapescado said...

@Ery Farieha

tq tq....

puterapescado said...

@+akufobia+

kan!!! janji kene usaha..kalau dah rezeki, x kemane kan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...