Pages

Tuesday, May 3, 2011

:-: Preview Filem : THOR :-:

yeargh...akhirnya setelah lame aku tak pergi panggung tengok wayang, sempena Hari Buruh 1 Mei lepas dapat jugak aku menonton filem superhero THOR di GSC Pelangi, Johor. Bersama-sama dengan 6 orang lagi member Smart Camp aku, memang satu kerugian la kepada korang kalau aku tak tengok citer nie..sebab apa - tentulah aku suka tengok teknik CGI yang dihasilkan oleh team Marvel.com ini..superb..
Dah tengok mesti la ada suara-suara pengkritik kan....so aku punya komen tentang filem ini bak kata Apek dalam Maharaja Lawak "terbaik ~ terganas ~ terbaik ~ terganas ~ terbaik ~ terganas" walaupun aksi yang ganas dalam Filem THOR ini kurang :) Cuma storyline nye simple sikit la & aku pelik kenapa dengan teknologi Asgard yang super canggih tue, dieorng still pakai kude..hehe..

So, cakap banyak pun tak guna, nie aku dengan rajinnye berkongsi sikit gambar dari Filem THOR ini. Aku sebat dari website marvel.com . Kalau korang nak tengok lagi gambar-gambar lain, g jer kat website tu..tapi better korang pergi panggung rasai kehangatan Filem ini dulu..
Jaime Alexander @ Sif
1 babak THOR cuba utk mendapatkan hammer die kembali namun gagal
Thor & Loki (adik angkat Thor)
salah satu babak dalam filem ini
So, what are u waiting for???Ajaklah rakan-rakan atau family anda ke pawagam sekarang..hoho. Bagi aku, aku ke bayar ke panggung adalah utk melihat aksi & teknik CGI dan utk rehatkan minda... So, jangan mengata aku erk kalau cakap tak support filem tempatan :p

~~anda pula bagaimana???~~

6 comments:

ASSOYFINGER67 said...

Thor nie kalau ikut kartun anak tuhan purba....dalam team marvel dialah paling power sekali...

Unknown said...

hehehe..esok nk pi tgk la ni

Sire Johhny Deep said...

memang best cete nie.......
meletop2!!!!

Nasz said...

tak sempat tengok lagi...panggung asyik penuh je..huhu..

SEGMEN "JOM KONGSI PENGALAMAN SERAM"

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ bro assoy : yup...cam tue la serba sikit jalan citer nye :)

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ apik :..so dah tengok x???hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...