Pages

Tuesday, March 15, 2011

.:5 Step Mudah Untuk Dapatkan HTC Desire Percuma:.

Tadi terlihat 1 status member di FB yang mengajak kawan-kawannya sama-sama cuba nasib kot-kot boleh menang HTC Desire yang bernilai RM 2199 secara PERCUMA!!! Perghhh... tercabar ni...terus jer klik masuk http://www.dealmates.com.my/
Kepada anda yang berminat nak join, boleh register secara biasa atau terus login guna FB. Tapi aku register biasa jer sebab tadi FB ada problem kot..
So, terus la register. Simple sangat kan. Mula-mula tak percaya tapi belum cuba belum tahu kan!!! Why not give a try..bukan kena bayar pun :)
Once jer klik submit, kita punya akaun sudah aktif dan terus masuk main page mereka. See, terus keluar Buzz Deal untuk HTC ini. Wow, buy with RM 0.00. Jangan buang masa. Klik terus.
Macam biasa, akan keluar slip pengesahan untuk pembayaran jika kita nak beli. Memandangkan harga HTC yang ditawarkan adalah RM 0.00, so aku tak payah bayar la. Tak percaya lagi?? Ok tengok kat kotak merah bahagian atas sebelah kanan tue. Jumlah dalam akaun aku pun RM 0.
Lepas jer klik Proceed to Payment, ta daa "Congratulations". Tiket penyertaan kita telah di terima dan tunggu la 22/03 nie untuk mereka mengumumkan siapa yang bertuah itu. Lupa, mereka akan mencabut undi untuk menentukan siapa pemenangnya.

So, apa tunggu lagi, moh kita daftar ramai-ramai. Mana la tahu kot-kot rezeki anda untuk memenangi HTC ini. Masa semakin suntuk. Lupa ; setiap seorang hanya sekali jer boleh join kecuali anda ada tiket lebih. Macam mana nak dapat tiket lebih? Baca sendiri kat website mereka itu. Ayuh terus daftar di dealmates.

7 comments:

marina anakcikbob said...

giler la.. 1 dalam berbillion tu..

AkieZecky said...

mana tau dapat kan?? heheh... try la..

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ marina anakcikbob : mane de berbillion...nampok beno nipu nye :)

Mustaffa Khairul Azzam said...

@ AkieZecky :..ha'ah..betul2... try dah ke??hehe

Hafeezan said...

jom terjah beramai-ramai

Hafeezan said...

aku dah daftar, tunggu 22 haribulan ni ye. kita tengok siapa yang kena.

Saddan Juhari said...

aku da daftar bawah pengaruh ko..kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...