Pages

Saturday, June 19, 2010

Khas Untuk Mereka

Siapakah mereka ini??? Ok kali ini aQ khaskan en3 ini untuk mereka yang masih bergelar pelajar sekolah. Ya pelajar sekolah. Maklumlah musim cuti sekolah sudah ke penghujungnya. Kalau dalam game bola sepak, 2nd half bakal bermula. Bukan setakat pelajar sekolah, en3 ini juga khas untuk mereka yang bergelar pendidik.

Ok... setelah 2 minggu berehat-rehat, sesi persekolahan penggal 2 bakal bermula. Aik sejak bila la aQ nie ambil port pasal persekolahan ini walaupun dah lama meninggalkan zaman persekolahan?? Ha, jawapannya simple, sejak aQ ikuti program-program fasilitator ke sekolah-sekolah. So, kepada adik-adikku yang pernah bersamaku dalam program-program, selamat kembali ke sekolah. Adik-adik (nie yg tahun 2010 jer la..tahun2 lepas malas nk mention boley??? :) dr SKLKTP Medoi, SMKAKA, SMK Semenchu, peserta-peserta Bersamamu TV3 dan semua yang pernah bersama aQ, cyaiyok cyaiyok...teruskan perjuanganmu wahai adik-adikku :)

dari SK LKTP Medoi - adik-adik yg happening abez
adik-adik dr SMKAKA - 100% pengalaman baru yg best
SMK Semenchu - mmng pukul abes la dieorng
inilah adik-adik yg membawa tranformasi baru kpdku

Pesanan ringkas dari abg utk adik-adik, happy dan enjoy lah dalam belajar kerana zaman persekolahan zaman paling manis. :) Kepada yang bakal ambil UPSR, PMR dan SPM, jangan stress-stress. Senyum sokmo.

Last but not least, for my sister and brother, sudah-sudah bercuti tue...siapkan RP anda..and special part to my beloved anak buah, Ahmad Danial...acik doakan kamu dapat 5A. Peace & Smile.
Danial

En3 pasal program Bersamamu belum dapat disiapkan... :(
Waiting for the pictures editing finish.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...