Pages

Friday, November 15, 2013

Come back : My New Life

Ok.. actually aku dah macam nak delete sahaja blog tak seberapa ini atas sebab dah dijakiti VIRUS MALAS.

Namun, sejak bekerja di tempat baru ni, rasanya sayang pulak nak DELETE since company ni syarikat PUBLISHER/MEDIA.

Actually, sejak 1 Oktober 2013 lepas, aku melapor diri di syarikat KMK (korang search la yer..tu short formnya).

Aku ditugaskan untuk menjaga/menguatkan/dan macam-macam ME...KAN untuk Majalah Education mereka.

Majalah Education tersebut ialah Majalah EBACA, Majalah FOKUS SPM & Majalah PC (okey..dah dapat HINT kan company apa).

So, segala jenis Promosi / Aktiviti melibatkan keiga-tiga Majalah ini akan dibawah seliaan aku (..seliaan la sangat kan). Okey, itu serba sedikit INTRO mengenai apa yang aku buat sekarang .

Majalah FOKUS SPM : Majalah Sekolah Menengah

Majalah E-BACA : Majalah Sekolah Rendah
Majalah PC : Majalah IT No 1
 Menuju tahun 2014 ini, so aku sedang merancang untuk menjalankan beberapa aktiviti melibatkan majalah-majalah ini.

So, buat masa ini perancangan sedang dibuat. If korang-korang berminat nak tied-up dengan majalah-majalah ini, sila hubungi aku. InsyaAllah, aku akan realisasikan.

Tied-up macam mana? Ok, untuk EBACA & FOKUS SPM, aku biasa buat progrm di sekolah. Plan beberapa aktiviti, termasuk bawak sponsor masuk sekolah termasuklah artis-artis yang baru nak naik..hehehe.. tu aku akan dealkan dengan Majalah Remaja.

Ok, untuk Majalah PC, aktiviti more to ICT based. So, paham-paham jer la kan...hehee

Rasanya cukup buat sementara waktu. Aku tamatkan entri ini dengan ucapan, selamat berkenalan kembali.

p/s : Jangan lupa, emelkan cadangan / jemputan untuk ketiga-tiga majalah ke mustaffa@karangkraf.com :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...