Pages

Thursday, January 24, 2013

OCBC Cycle Malaysia 2013 yang AWESOME !!!!

Akhirnya, dapat juga aku ringankan jari, mencuci sawang-sawang dalam blog ini dengan entri mengenai Event pertama 2013 yang aku sertai.

Dan Event yang aku maksudkan ialah OCBC Cycle Malaysia 2013. Event ini merupakan event berbasikal yang dijalanakan pada 18 - 20 Januari 2013 (selepas ditunda tarikh asalnya) dan diadakan di sekitar kawasan KLCC. Wow !!!

Seperti biasa, sekali lagi aku apply sebagai Volunteer untuk event ini. Namun, untuk kali ini, aku apply sebagai team-leader dan telah ditugaskan untuk mengetuai Drink Station untuk Sesi Pertama event.

Ok, layan sebentar iklan percuma dari aku untuk event ini. :)

Model tidak bertauliah
Mereka ini antara crew aku untuk Start Drink Station
Untuk kali ini juga, role aku dan tim Start Drink Station ini antara yang mudah. Hanya mengedarkan air minuman kepada peserta sebelum mereka memulakan kayuhan. Mudah kan :)

Peace yoo...tak ingat siapa candidkan
Ya, itulah tugas kali ini. Semua air minuman dibawah kawalan aku. Hehehehe... Sebab aku terlalu baik dan air minuman yang banyak lebih, selamba jer memberikan air tersebut untuk krew-krew dan tim leader yang lain yang kehausan :)

Ayuh, ushar sedikit ragam atau aksi peserta :)


Kids Challenge
Criterium Challenge ... Siap ada Anuar Manan lagi
Berehat sebentar

Selain acara berbaikal, turut dibuak booth-booth di sekiar kawasan tasik KLCC. Siap ada artis ala-ala k-Pop.Tk kenal pun.
artis k-pop atau rae ladies
Kesimpulannya, aku sangat enjoy join event OCBC Cycle ini. Walaupun hanya 1 hari sahaja aku bertugas, tapi tetap best.
antar crew lain dan tim leader lain
Okey, looking forward for another event volunteer. So, if korang ada info mengenai event yang perlukan khidmat volunteer yang ramai, please let me know ya!!!!
Sayonara ...
Jumpalagi untuk next entri...hehe.. ntah bila, tak tahu :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...