Pages

Saturday, June 26, 2010

Ariel 'Peterporn' Homoseks???

Uish...tetibe terkejut pasal isu nie...ye la kan..lepas kecoh pasal cerita si Ariel nie merakamkan 32 video porno, 4 drpd video itu dilakukan bersama lelaki. Biar betul!!! OMG.. Drpd Berita Harian tadi, polis masih lagi menyiasat kes video Ariel dan Luna & Cut Tari.

Berhubung cerita video homoseks tue, Ariel menafikan dan mendakwa yang perkara itu sengaja diada-adakan jer...erm xtaw la kan kebenarannye... Kita tunggu lah kebenarannya.

Kalau lah isu ini betul, lagi panas dan bertambah 'popular' la si Ariel nie kan. And skarang nie Mesti 'hunter' video gay kat luar tue gigih mencari kan video nie...

9 comments:

AMIRA IS MIRA said...

hahaha..sume gays hunter pulun duk carik vdeo peterpor nie.nak wt research!HA HA HA

Azizul Luqman said...

hahaha.,
tak snonoh mat indon ni.,

*peterpon pon dan...

khairul said...

dasat sia irel ni.. ikut nafsu badan binasa.. hehehe

Ti Anne Mohd Yassin said...

peterporndan !! hahahaha

~amalina~ said...

gosip ke betul??kihkihkih

En iLham said...

huish
macam2 sungguh
pasni xtaulah plak kuar ape
jangan ngan binatang sudahlah
haha

zulkbo said...

salam...
jika benar..
dunia artis
semakin parah..

annazanariah said...

apalah nak jadi dgn ariel ni.. dok elok2 popular, jadi camni lak.. mmg org benci lah plk.. hampeh tol!!

Adisaufi said...

parah parah..he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...