Pages

Wednesday, August 5, 2009

Nisfu Syaaban....

Sedih plak rasenye...... Skarang dah 15 hari dlm bulan Syaaban nie... Aku still same dngn hari-hari sebelum nie... Kali nie aku berazam aku nak berubah lagi.... Wish me a best of Luck ;)

Oleh itu, marilah kita sama-sama mengambil saat keemasan ini untuk menutup catatan amal ibadah kita kpd Allah dengan baik dan sempurna dan seterusnya berazam untuk memperbaiki diri kita untuk catatan yang baru. Hari nisfu sya'aban adalah hari dimana buku catatan amalan kita selama setahun diangkat ke langit dan diganti dengan buku catatanyang baru. Catatan pertama yang akan dicatatkan dibuku yang baru akan bermula sebaik sahaja masuk waktu maghrib, (15 Sya'aban bermula pada 14hb sya'aban sebaik sahaja masuk maghrib)

* aku terasa kerugian yg amat sngt kerna hari nie aku x berjaya mengawal nafsu amarah aku.... kesempatan nie, aku nak memohon jutaan kemaafan kpd mereka yg terkecil ahti dng skiap aku..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...