Pages

Saturday, July 25, 2009

Sekali Teringat kat Mereka Semua nie!!!


Sebelum aku teruskan post nie, aku nak citer sikit pasal mereka-mereka yg berada dlm gambar nie... Dieorng nie adalah kawan-kawan @ family aku dalam Kelab Kaunseling dan Kerjaya (KKDK) UTM... Nie adalah segelintir jer la... Ramai lagi tapi nie gamba mase XTVT last-last, trip to Melaka... Dalam kiteorng bergembira gi sane, tapi sedih gak la ade segelintir yg x dpt join sekali.. Maklum ar nie XTVT ad hock... So, ade gak yg ade xtvt sendiri mase tue.... So, maaf yer kpd Hood, Yern, Sabi, Zam, Piyuk, L dll.... to Sasha : mane gamba-gamba laen...hehe... Nie gamba dr kamera Che Pah jer... Pape pun, korang tetap best.. So, aku tributekan post nie ntuk korang semua... Berdiri dr depan : Shah, Zahid, Mizi, Kuchai, aKu, Zaim, Aie, Muharram, Dilla, Tikah, Ida, Sasha, Aimie, Chepah. Mencangkung : George, Mahani, Pika.... Jurufoto : Anip

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...